Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی مسائل عشایر مغان و آب و خاک در شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین که با حضور نایب رئیس مجلس، معاون وزیر نیرو و مدیران حوزه آب استان برگزار شد، گفت: این موضوع به تایید وزارت جهادکشاورزی رسیده و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در واگذاری اراضی پایاب شبکه خداآفرین نیز طبق مقررات به عشایر خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: آب منطقه‌ای اردبیل برای تامین آب اراضی پایاب شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین آمادگی داشته و نگهداری و بهره برداری تاسیسات و شبکه آبیاری اصلی در طرح خداآفرین را انجام و خدمات لازم را به مشترکین شبکه ارائه می‌کند.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه حل مسائل و مشکلات اراضی و آب در پایاب شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین را مهم و ضروری دانست.

قاسم تقی زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در این جلسه، برنامه وزارت نیرو برای تکمیل شبکه آبیاری و تامین آب اراضی پایاب طرح خداآفرین را تشریح کرد.

او گفت: وزارت نیرو حق اشتراک اراضی پایاب شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین را به صورت بلند مدت تقسیط می‌کند.

در این جلسه، عشایر منطقه مغان مسائل خود را در حوزه آب و خاک و اراضی پایاب شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین مطرح کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوچ عشایر شبکه آبیاری اراضی کشاورزی آبرسانی پایاب شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اراضی پایاب شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم

  به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.   معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاریها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.   وی گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.   در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند