Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی نوزدهم مهر با حضور سه تیم پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد و صنعت فرش حداد اصفهان در دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد و امشب به ایستگاه پایانی می‌رسد.

به این ترتیب قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب با برگزاری دیدار رقبای قدیمی یعنی پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که به ال کلاسیکوی پابرهنه‌ها معروف است، ساعت ۱۹:۳۰ آغاز و به صورت زنده از شبکه ورزش و شبکه استانی بوشهر خواهد شد.

بوشهری‌ها پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند به طوری که در ۱۲ دوره گذشته، ۶ بار قهرمان شده‌اند، پنج بار مقام دوم و یک بار هم مقام سوم را به دست آورده‌اند.

مقاومت گلساپوش یزد هم تا کنون دو مقام اولی، سه مقام دومی و سه مقام سومی را کسب کرده است.

شهرداری تبریز با یک مقام اول و دو مقام دوم، عمران سازان اصفهان یک مقام اول و دو مقام سوم، و ایران توسعه کرج و سایپای کرج هر کدام با یک مقام اولی دیگر تیم‌هایی هستند که در دوره‌های گذشته رتبه به دست آورده‌اند.

در فصل گذشته گلساپوش به قهرمانی رسید و پارس جنوبی بوشهر دوم شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر پارس جنوبی بوشهر گلساپوش یزد دهکده گردشگری بوشهر لیگ برتر فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی