Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان،از افتتاح و بهره برداری بلوار ورودی روستای بندر کرگان از توابع شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یوسف عابدینی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود: ساخت و توسعه راههای روستایی یکی از مهمترین اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری می باشد و این اداره  کل با هدف تعیین تکلیف راههای روستای و افزایش سرعت عمل در تکمیل این راهها، ساخت راه‌های روستایی را با جدیت دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طول این پروژه 2 کیلومتر می باشد و با هدف تکمیل شبکه راه‌های روستایی، زیر سازی و آسفالت مسیر مذکور به میزان32 هزار مترمربع به اتمام رسیده است.

عابدینی اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده و با مشارکت دهیاری کرگان و همکاری اداره برق شهرستان میناب، 3800 متر جدول گذاری در این بلوار صورت گرفته و روشنایی معابر به میزان 1800 متر نیز تکمیل گردیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: تمام همت خود را برای کاهش روستاهای فاقد راه مناسب استان، به کار خواهیم بست و در این  راه اولویت بندی و درجه بندی راهها، تلفیق تجربیات گذشته و استفاده از امکانات موجود می تواند ما را در این مسیر به موفقیت برساند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مردم عزیز و کاربران جاده ای ارائه نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه راههای روستایی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد