Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-اکبر ترکان، مشاور عالی سابق رئیس‌جمهوری گفت: به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت.

اکبر ترکان، عضو کابینه دولت سازندگی، در واکنش به اهانت‌هایی که در غالب نقد به دولت روا داشته می‌شود، گفت: هیچ‌گاه ندیدم که به این صورت بی‌مهابا به رئیس‌جمهور توهین شود و نسبت‌های ناروا به او بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر برخی به گستاخی، نسبت‌های بسیار بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می‌دهند و مقام‌های امنیتی هم در این مورد، اقدامی نمی‌کنند و این رفتارها را مشاهده می‌کنند. این جریانات که چنین اهانت‌هایی را می‌کنند، سالم نیستند.

 مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور افزود: در حقیقت اینکه هیچ‌ کس و هیچ‌ چیز معتبر نباشد و همه چیز بی‌اعتبار و زیرسوال باشد و یا اینکه بگوییم چهل سال گذشته دست لیبرال‌ها، کج و کوله‌ها و منحرفین بوده، اصل انقلاب زیرسوال می‌رود. لذا نباید از این اهانت‌ها به عنوان یک موضوع ساده عبور کرد، بلکه باید پیگیری شود و ریشه‌های آن را پیدا کرد.

ترکان در رابطه با اینکه جلوگیری از این اهانت‌ها وظیفه چه نهادی است، تصریح کرد: باید ماهیت افرادی که توهین می‌کنند مشخص شود، اسم برخی از اینها را تا حالا نشنیدم.

مؤسس حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به اینکه با انداختن توپ در زمین یکدیگر مشکلات امروز جامعه حل می‌شود؟ اظهار کرد: با این کارها مشکلات حل نمی‌شوند. این رفتارها ادامه رقابت‌های سال ۹۶، انتخابات ریاست جمهوری است. آن زمان اسمش رقابت بود و الان تبدیل به کینه شده است. در واقع چند نفری که سال ۹۶ با یکدیگر رقابت سیاسی می‌کردند، در حال حاضر رفتار کینه‌توزانه با یکدیگر دارند.

ترکان در خصوص اینکه راه حلی برای رفع این قبیل کینه‌ها وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: کشور بزرگتر دارد و بهتر است توهین کنندگان به تذکرات بزرگ کشور، در مورد توهین ها توجه کنند.

عضو کابینه دولت سازندگی در رابطه با اینکه در این دوران که همه جناح‌ها با کینه‌ورزی و بدون در نظر گرفتن مصلحت مردم به جان هم افتادند، تا چه اندازه جای خالی افراد فراجناحی نظیر هاشمی رفسنجانی که قابلیت ایجاد اجماع میان جناح‌ها را داشت، احساس می‌شود؟ ادامه داد: این اهانت‌کنندگان به خود هاشمی رفسنجانی هم توهین می‌کنند. البته در دوران دولت سازندگی این قبیل اهانت‌ها به رئیس‌جمهور صورت نمی‌گرفت.

ترکان در پایان یادآور شد: به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور، ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی‌اخلاقی‌ها خوشحال نباشند.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس جمهور اهانت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران