Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در کاشان و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران، دوشنبه 21 مهر ماه در جریان مراسم آغاز رسمی این طرح، در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام معتمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

 

این گزارش می افزاید، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح ملی نهج البلاغه را از امسال در کشور اجرا می کند و با تایید دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به عنوان اولین پایتخت نهج البلاغه ایران برای دو سال انتخاب می شود.

 

یادآور می شود، کاشان با توجه به دیرینه فرهنگی - مذهبی و تاریخی قابل توجه، به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه ایران تا پایان سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است که در این مراسم، ضمن رونمایی از پوستر این رویداد ملی، لوح افتخار " کاشان نخستین پایتخت نهج‌البلاغه ایران " توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم شهرستان کاشان اهدا شد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاشان نهج البلاغه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت نهج البلاغه ایران طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری