Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام جدید که از دوشنبه ۲۱ مهرماه آغاز شده بود امروز به اتمام می‌رسد و جمعا بیش از ۸۹ هزار نفر در این آزمون پذیرفته شده بودند.

 فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرفته‌شدگان گفت: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی این دوره اعلام شده، لازم است برای اطلاع از کم و کیف مدارک لازم برای ثبت‌نام به سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tvu.ac.ir یا نشانی اینترنتی موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

وی افزود: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام و طی امروز و فردا (دوشنبه ۲۱ مهر و سه‌شنبه ۲۲ مهر) با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. مسلما عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹) کاردانی نظام‌جدید به شرطی مجاز به ثبت‌نام در مؤسسه محل قبولی هستند که دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش، یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار دانش نظام ترمی، یا سالی واحدی، دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام ۳-۳-۶)، نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی باشند یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ۹۹ با موفقیت به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1076735 برچسب‌ها سازمان سنجش آموزش کشور نظام جدید کاردانی  فاطمه زرین‌آمیزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور نظام جدید کاردانی پذیرفته شدگان فنی و حرفه ای محل قبولی نظام جدید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا علافی بابیان اینکه این دوره در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت ارشاد در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است و کمک به افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، تقویت کتاب فروشی‌ها از مسیر نوسازی و بهسازی رابطه کودکان و نوجوانان با کتابفروشی‌ها شهر و روستا، برقراری ارتباط بین اهالی قلم و کودکان و نوجوانان کتابخوان، کمک به گسترش، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، حمایت و توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها با ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد رقابتی سازنده و تشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.. وی تصریح کرد: مربیان باشگاه‌های کتابخوانی در این کارگاه‌ها علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

براساس این گزارش: این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز