Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@04:03:06 GMT

کشف یک تن تریاک از ۳ خودرو سواری

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۱۴۹

کشف یک تن تریاک از ۳ خودرو سواری

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی از شهرستان مذکور به مناطق مرکزی کشور دست یافتند.

وی گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی و رصد منطقه، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری سمند در یکی از محور‌های فرعی شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهر "بمپور" بودند، شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری بر اثر آتش پر حجم مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۱۵۰ کیلو گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادافیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس مواد مخدر قاچاق اخبار حوادث فرمانده انتظامی تریاک سوداگران مرگ خودرو سواری یک تن عکس ایران فیلم دختر قتل خودکشی تلگرام ماه کودک کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد