Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:04:45 GMT

پخش ويژه برنامه «موکب کلمات» از رسانه ملي

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۵۱۴

پخش ويژه برنامه «موکب کلمات» از رسانه ملي

خبرگزاری آریا- ویژه برنامه تلویزیونی «موکب کلمات» در 12 قسمت و با حضور شاعران طلبه ایرانی و غیرایرانی به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در دهه آخر ماه صفر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری آریا از قم، همزمان با اربعین حسینی ویژه برنامه تلویزیونی «موکب کلمات» که به همت اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تولید شده، از شب اربعین حسینی تا پایان ماه صفر هر شب حوالی ساعت 21 به مدت 25 دقیقه از شبکه پنج سیما در 12 قسمت روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید مهدی موسوی «رئیس اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «موکب کلمات»، از شاعران آئینی طلبه ایرانی و غیرایرانی (هند، پاکستان، افغاستان، عراق، اسپانیا، فرانسه و...) ویژه دهه پایانی ماه صفر «اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع)» تهیه و تدارک دیده شده است.

وی گفت: این برنامه با اجرای حسین مولایی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها شهر کاشان تولید شده است.

موسوی اظهار داشت: ویژه برنامه «موکب کلمات» گپ و گفتی با شاعران آئینی است که ضمن شعر خوانی در این برنامه، از نحوه عزاداری و برگزاری مراسم ماه محرم در کشور خودشان برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.

رئیس اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه شعرای شرکت کننده در برنامه طلبه هستند، تصریح کرد: در این برنامه 10 شاعر بانوی طلبه عاشورایی به عنوان میان برنامه شعر خوانی می کنند؛ این شاعرها از برترین شعرای حوزه و برگزیدگان جشنواره های شعر حوزه هستند.

وی افزود: اداره هنرهای ادبی برنامه های متعددی در جهت معرفی پرورش و رشد شعرای طلبه از قبیل چاپ کتاب، دوره های آموزشی، برگزاری برنامه های ادبی هفتگی و ماهانه برگزار می کند.

یادآوری می‌شود این برنامه که به همت اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده، در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

علاقه مندان می توانند برای تماشای این برنامه به آدرس اینستاگرام، آپارات معاونت فضای مجازی هنر و رسانه مراجعه کنند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی رسانه ملی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی موکب کلمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد