Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@03:41:43 GMT

دستورالعمل جشنواره سراسری «رشد» ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۹۹۳

دستورالعمل جشنواره سراسری «رشد» ابلاغ شد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل جشنواره سراسری «رشد» ویژه کانون‌های فرهنگی دانشجویی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل جشنواره سراسری «رشد» ویژه کانون های فرهنگی دانشجویی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین و تحقق اندیشه های حضرت امام (ره) و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در لزوم توجه به فعالیت های خودجوش فرهنگی دانشجویی، شناسایی ظرفیت و توانمندی کانون های فرهنگی دانشجویی، شناسایی و ارج نهادن به تولید آثار برتر و تقویت رشدهای انقلابی، هویت بخشی به نهادهای دانشجویی، گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و... ازجمله مهمترین اهداف جشنواره سراسری «رشد» ویژه کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان است.

در این دستورالعمل، ساختار جشنواره شامل شورای سیاست‌گذاری، دبیرخانه دائمی، دبیرخانه مرکزی، دبیرخانه اجرایی، دبیرخانه های استانی و دبیرخانه‌های واحد دانشگاهی جشنواره رشد و همینطور اهم وظایف هرکدام به تفصیل آمده و در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

براساس بندهای این دستورالعمل، جشنواره «رشد» در زمینه های «فرهنگ و تمدن»، «انقلاب اسلامی»، «دینی و مذهبی»، «اجتماعی»، «هنر و ادبیات» و «رسانه و فضای مجازی» برگزار می‌شود و برترین‌های جشنواره در سه بخش رقابت برترین‌ها، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندسازی و آموزش مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

در این دستورالعمل آمده است: حوزه‌های اصلی بخش تولیدات، آثار و دستاوردهای برگزیده فردی و گروهی عبارت‌اند از فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی، عکس، ادبی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، تئاتر و فیلم.

گفتنی است به منظور زمینه سازی و تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویی، توجه به نوآوری و برنامه‌های خلاقانه دانشجویان و ایجاد فضای نشاط و پویایی در فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، هریک از کانون‌های شرکت‌کننده در جشنواره باید فعالیت های فرهنگی خود (اعم از تولیدات، دستاوردها و مستندات) را در فضای مجازی مناسب در معرض نمایش قرار دهند.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: کانون های فرهنگی دانشجویی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین جشنواره سراسری رشد دانشگاه آزاد اسلامی کانون های فرهنگی فرهنگی دانشجویی جشنواره سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان