Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:08:46 GMT

جنگل «مختار» در یاسوج رو به نابودی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۴۰۳۳

جنگل «مختار» در یاسوج رو به نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از ظرفیت های بزرگ خدادادی در استان کهگیلویه و بویراحمد جنگل های زیبای این استان است که در همه نقاط استان پراکنده شده است.

در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج نیز جنگل های زیبای بلوط و سایر درختان ناحیه زاگرس خودنمایی می کند و تقریبا همه اطراف و بلندی های مشرف بر شهر یاسوج پوشیده از این درختان جنگلی بوده که متاسفانه در حال نابودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص برخی اهالی منطقه مختار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از لزوم حفاظت جدی از جنگل مختار سخن به میان آورند و خواستار رسیدگی هر چه بیشتر مسوولان متولی شدند.

هاشمی از اهالی مختار با بیان اینکه به بهانه تصرف زمین های مشرف به جنگل درختان را یکی یکی قطع می کنند اظهار کرد: از مسوولان منابع طبیعی استان می خواهیم تا دست سودجویان را از جنگل های مختار قطع کنند.

مختاری از دیگر اهالی نیز با ابراز تاسف از این که جنگل های مختار در حال نابودی است از مسوولان منابع طبیعی خواست تا سری به منطقه جنگلی مختار زده و از نزدیک شاهد تصاویر اسف بار از جنگل های منطقه باشند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگل یاسوج مختار کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پست‌هایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود. لحظات وقوع این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند