Web Analytics Made Easy - Statcounter

در احکام جداگانه‌ای از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، اعضای شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در احکام جداگانه ای از سوی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، اعضای شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه، در اجرای ماده 4 اساسنامه مرکز، حجج اسلام سید حسین میرمعزی، حسین ملانوری، ابوالقاسم مقیمی ، سید سجاد ایزدهی، عبد الله محمدی، و محمد باقر پورامینی را به مدت دو سال منصوب کرد.

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه های علمیه) به منظور تبیین روز آمد اندیشه دینی، رصد کامل و جامع شبهات و پاسخ گویی به پرسش های بنیادین و رفع و دفع آسیب ها و شبهات مطرح در حوزه دین، گفتمان سازی، توسعه و تقویت نو آوری در عرصه مواجهه فعال و عالمانه با شبهات و پرسش های نوپدید و تقویت مهارت مناظره و گفت‌وگوی علمی فعالیت می کند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله اعرافی شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی