Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@05:20:10 GMT

ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف سد وحدت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۴۳۹۳

ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف سد وحدت

نماینده مردم کردستان و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو در خصوص مشکلات و پروژه های ناتمام آب و فاضلاب در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران تذکر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  محسن فتحی در تذکری به وزیر نیرو با اشاره به نگرانی های به حق مردم سنندج در خصوص کیفیت آب شرب شهر سنندج، بر لزوم ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف سد وحدت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مکاتبه نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران با‌ وزیر نیرو، آمده است: ورود فاضلاب تعدادی از روستاهای حاشیه سد وحدت موجب بروز مشکلات و آلودگی زیست ‌محیطی برای آب شرب شهر سنندج شده است.

 محسن فتحی همچنین آورده است: بر اساس اعلام محیط زیست شهرستان سنندج فاضلاب روستای دو هزار نفری سراب‌ قامیش حدود 10 لیتر بر ثانیه بدون هیچ تصفیه‌ای وارد سد وحدت می‌شود.

نماینده مردم کردستان لزوم تکمیل پروژه های ناتمام آب و فاضلاب شهری و روستایی را نیز یادآور شد و نوشت: مردم دیواندره هم این روزها با مشکلات فراوانی برای تامین آب مواجه اند که این خصوص دولت موظف به تسریع در تکمیل پروژه است.

لازم به ذکر است: در بازدید محسن فتحی از تصفیه خانه سنندج در فصل تابستان با توجه به جواب استعلام های حوزه وزارت بهداشت وی به تایید سلامت آب در حوزه میکروبی و بهداشتی اشاره کرده بود که تعمیم آن به شرایط آب در فصلی جدید صرفا یک بازی رسانه ای است.

حامیان تداوم مدیریت فعلی آبفای کردستان بجای فرافکنی باید شرمنده رفتارهای دوگانه خود و سواستفاده از این موضوع حیاتی باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر نیرو کردستان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محسن فتحی سد وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌