Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:24:40 GMT

آب آشامیدنی به ۱۵ روستای کوهستانی جیرفت رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۴۴۷۶

ابوذر عطاپور وزیری روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح مجتمع‌های آبرسانی بخش ساردوئیه جیرفت که با حضور ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت و سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان برگزار شد به خبرنگار ایرنا، گفت: دولت تمامی تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق روستایی انجام داده و می‌دهد تا شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد اشتغالزایی بیشتر در این مناطق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توانمندسازی روستاها را یکی از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و از حمایت‌های مالی دولت در زمینه طرح‌های روستایی خبر داد.

عطاپور وزیری اظهار داشت: دولت با فراهم کردن زیرساخت‌های آب، برق و راه زمینه ایجاد اشتغالزایی را در مناطق روستایی فراهم کرده است.

فرماندار جیرفت به افتتاح طرح‌های آبرسانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از پنج مجتمع آبرسانی روستایی در بخش ساردوئیه جیرفتیم هستیم.

وی با بیان اینکه با افتتاح این مجمتع‌ها ۶۷۴ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند، بیان داشت: این مجتمع‌ها در مناطق فراش، قلاطوئیه، جلگه، باغعلیشیر و باب کرفس احداث و راه‌اندازی شده است.

فرماندار جیرفت حجم عملیات طرح آبرسانی به مجتمع های روستایی را شامل اجرای ۹۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه و لوله‌گذاری به طول ۴۳ هزار و ۳۴۵ متر عنوان کرد.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح آب و فاضلاب جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح آب و فاضلاب جیرفت افتتاح طرح آب و فاضلاب جیرفت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی