Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) گفت: ۳۲ بسته گوشت قرمز متبرک به همت فعالان این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند اردبیل قرار گرفت.

«ابراهیم سبحانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 32 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قرمز متبرک به همت فعالان این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند اردبیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) تصریح کرد: این بسته های متبرک با حمایت و مساعدت ستاد کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل، برنامه تلویزیونی به سمت خدا و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفته تا بتوانیم بخش از آلام این خانواده ها را کاهش دهیم.

 

سبحانی تاکید کرد: این حرکت خداپسندانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) افزود: مشارکت در کارهای خیرخواهانه از دیگر رسالت های مراکز فرهنگی است تا بتواند فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه زنده نگه دارد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های گوشت متبرک قربانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه س اردبیل خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند اختیار خانواده سلام الله علیها فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف، به محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، آسیب جدی وارد شده است. 

محمد علی آخوندی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه، بارندگی‌های شدید و پراکنده را در کل استان به ویژه در شهرستانهای خوسف و نهبندان داشتیم. 

وی با بیان اینکه به تمام زیرساخت های جاده‌ای و راه های عشایری و روستایی در شهرستان خوسف خسارت وارد شده، افزود: آبگرفتگی منازل روستایی خوسف و نهبندان و تخریب تمامی قنواتی که در حاشیه رودخانه ها بوده‌اند، از پیامدهای سیل دیروز است. 

به گفته وی، ابنیه جاده‌ها به طور کامل تخریب شده‌اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از تخریب و خسارت به مزارع سرچاه عماری و محور قلعه زری در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در شهرستان خوسف شاهد قطعی شبکه آب و برق و حتی گاز در روستاهای اکبرآباد، محمدآباد و... بودیم. 

آخوندی از برق گرفتگی دختر بچه ۱۰ ساله به دنبال افتادگی تیر برق گفت و افزود: خوشبختانه جان این دختربچه نجات یافت. 

آخوندی ادامه داد: بندهای خاکی و اراضی کشاورزی در حاشیه رودخانه ها خسارت جدی دیدند چرا که بیشتر  روستاهای خوسف در حاشیه رودخانه واقع شده اند. 

به گفته وی، در شهرستان نهبندان آب به داخل شهر هم نفوذ کرده و مشکلاتی در داخل شهر هم داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه یک گروه نوجوان هشت نفره  در سیلاب گیر افتاده بودند که  با همکاری نیروهای امدادی نجات یافتند، گفت: منازل قدیمی و آغل‌های دام گنبدی خسارت دیده اند که  بعد از اتمام بارشها، میزان خسارتها برآورد می شود. 

آخوندی افزود: راه دسترسی بعضی روستاهای خوسف از جمله  مزار شاه سلیمان علی(ع) و روستای کشوک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه خسارت های سیل در خوسف همانند سیل زیرکوه است، متذکر شد: در شهرستان خوسف، مشابه زیرکوه شرایط خاصی به دنبال سیلاب داشتیم به نحوی که در محورهای مواصلاتی حتی ماشین سنگین هم نمی تواند تردد کند. 

وی تصریح کرد: محور قلعه زری و روستاهای بخش ماژان کلاً تخریب شده‌اند. 

به گفته وی؛ در نهبندان محور شاهکوه به میغان و در طبس هم  محور راور مسدود هستند و بقیه راه ها بازگشایی شده اند اما نا ایمن هستند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: بیشترین خسارت سیل به راه ها، ابنیه جاده ها، باغات، مزارع و قنوات وارد شده است. 

آخوندی افزود: امروز در قسمت های غربی و شمال استان از جمله شهرستان های طبس، سرایان، فردوس و بشرویه بارندگی شدید خواهیم داشت. 

وی از تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران در خوسف خبر داد و افزود: آماده باش همه دستگاه‌ها و بسیج امکانات را داریم و 48 اکیپ هلال احمر هم در سطح استان فعال هستند. 

آخوندی در پایان از همکاری مردمی، تراکتورداران و نیروهای معدنی و معادن برای بازگشایی مسیرها گفت و تصریح کرد: از مردم می خواهیم تا با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد