Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت اداره ایرانشناسی و اسلام شناسی زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ویدئویی با عنوان «۹۹ ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» تولید و منتشر شد.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فیلم های 99 ثانیه ای با هدف آگاهی بخشی و شناساندن فعالیت بخش های مختلف آرشیو ملی و کتابخانه ملی به مخاطبان و تبیین داشته های میراث مکتوب کشور در حافظه ملی ایرانیان تولید و منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدترین ویدئو به فعالیت اداره ایرانشناسی و اسلام شناسی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اختصاص دارد. 


طرح «99 ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» در پاسخ به نیازسنجی مخاطبان، با ساختار امروزی، ضرباهنگ سریع با بهره گیری از عکس، ویدئو، گرافیک، موشن گرافیک، مصاحبه و متن های حاوی اطلاعات مربوطه است که بدون برون سپاری و بدون هزینه تولید و فقط با اتکا، ابتکار و مهارت کارشناسان اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تولید می شود.  


مجموعه فیلم های 99 ثانیه به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و میراث مکتوب کشور پس از پخش و انتشار، آرشیو شده و برای علاقمندان و پژوهشگران قابل دسترس خواهد بود.


تا کنون فیلم های کوتاه 99 ثانیه ای درباره اداره نشریات و پیایندها،‌ اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و زیر مجموعه های آن، ‌فعالیت معاونت کتابخانه ملی ایران و ‌اداره کل پردازش سازماندهی، فعالیت های اداره سازماندهی و فهرست نویسی منابع غیر کتابی، فعالیت اداره فهرست نویسی منابع کتابی، فعالیت های اداره مستندسازی، فعالیت مرکز ملی شاپا، فعالیت اداره کل فراهم آوری، فعالیت اداره فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع غیر کتابی و پیایندها، فعالیت اداره واسپاری و ثبت آثار، فعالیت گروه صحافی و فعالیت اداره مبادله و اهدا، فعالیت اداره فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع کتابی، فعالیت اداره کل اطلاع رسانی، فعالیت اداره خدمات ویژه و مرجع مجازی منتشر شده است و هفدهمین قسمت از مجموعه فیلم های 99 ثانیه به تشریح فعالیت اداره ایرانشناسی و اسلام شناسی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اختصاص دارد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: به تصویر کشیدن سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران میراث مکتوب اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

این عکس مربوط به فرودگاه مهرآباد تهران در سال ۱۳۳۴ است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902269

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس