Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶کد مطلب: ۳۵۵۳۵۳ مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از بهره‌مندی حدود ۱۰ هزار نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری از پایگاه‌های انتخاب رشته خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمدعلی فقیه گفت: مشاوره تحصیلی در انتخاب رشته آزمون سراسری و آزاد اهمیت بسیاری دارد و دانش‌آموزان در این مقطع وارد یکی از بزرگترین مراحل زندگی شده و باید تمام تلاش خود را برای احراز شغل مناسب که با انتخاب رشته شروع می‌شود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: برای رسیدن به شغل مناسب از طریق تحصیل باید در مسیری مناسب قرار گرفت که ابتدایی‌ترین پله‌های این مسیر انتخاب رشته است؛ انتخاب رشته صحیح، انتخابی است که با آگاهی کامل باشد و به دو موضوع آینده شغلی و علاقه به آن رشته در آن توجه شده باشد. از سویی دیگر نگرانی از تنوع رشته‌ها و عدم آشنایی دانش‌آموز و والدین با رشته‌های مختلف دانشگاهی و بازار کار باعث سردرگمی و بروز استرس‌های آزار‌دهنده در خانواده و در داوطلب می‌شود.

محمدعلی فقیه افزود: اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به ضرورت ارائه خدمات مشاوره فردی برای انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگر با درنظر گرفتن شرایط خاص شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت عدالت آموزشی ضمن هماهنگی با مراجع مختلف ازجمله وزارت آموزش و پرورش، امکان بهره‌مندی داوطلبان را از خدمات مشاوره‌ای به ۳ روش فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: مشکل پرداخت حقوق خانواده شهدا برطرف شد

وی در ادامه اظهار داشت: این روش‌ها بهره‌مندی داوطلبان شاهد و ایثارگر از خدمات مراکز مشاوره و انتخاب رشته ۱۰۰۰ پایگاه آموزش و پرورش در سراسر کشور با تسهیلات خاص و با نظارت بنیاد استان، استفاده از سیستم اینترنتی ارتباط آنلاین وبینار ال ام اس که مشاوران به صورت ارتباط مستقیم با داوطلب آنان را در انتخاب رشته صحیح راهنمایی کردند و برپایی ۳۰ پایگاه انتخاب رشته حضوری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها، براساس سیستم نوبت‌دهی تلفنی یا اینترنتی و با رعایت دقیق و سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

مدیرکل آموزش بنیاد در پایان گفت: در این فرایند در سراسر کشور حدود ۱۰ هزار نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر از خدمات مشاوره‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای انتخاب رشته مناسب بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری بنیاد شهید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور سراسری بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران داوطلبان شاهد و ایثارگر انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۵۰۰ نفر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، موذنی رئیس دانشگاه شیراز، شیبانی فرماندار شیراز، سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای دومین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربارتر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در بخش قرآنی ۲۱۹ نفر و در بخش معارفی ۳۵۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.

وی در پایان از داداش پورف معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و موذنی رئیس دانشگاه شیراز در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی