Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه هنری در حال تدارک برای اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا شفاه درباره وضعیت اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: شرایط کرونا سینما را در وضعیت خاصی قرار داده و خیلی نمی‌توان درباره ماه‌های آینده سینما به تحلیل قطعی رسید. اما جمع بندی ما این است که اکران سینمایی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را در برنامه قرار دهیم و احتمالا به زودی تاریخ اکران فیلم را مشخص خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفاه بیان کرد: شرایط فیلم ما منحصر به فرد است. «دیدن این فیلم جرم است» نزدیک به یک سال توقیف بود و بعد هم که تصمیم بر اکران گرفتیم کرونا پیش آمد. از طرفی هم حرف فیلم جوری نیست که بتوان بیش از این برای نمایش آن صبر کرد، چرا که احتمال می‌دهیم در صورت تعویق اکران، بعدا موانعی برای نمایش فیلم به وجود آید و فیلم بیش از این ضربه بخورد.

تهیه کننده فیلم ادامه داد: به‌ هرحال «دیدن این فیلم جرم است» حرف مردم است و این امید را داریم که با توجه به اقبالی که در اکران‌های جشنواره فجر و اکران‌های جانبی داشتیم، در اکران عمومی هم مردم فیلم را تماشا کنند و آن را دوست داشته باشند و به نوعی یخِ اکران های سینمایی با این فیلم آب شود. از این جهت در صدد هستیم در اسرع وقت فیلم را در سینماها اکران کنیم که احتمالا در همین روزها تاریخ آغاز اکران سینمایی را هم نهایی خواهیم کرد.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول حوزه هنری است که بعد از اکران در جشنواره فجر سال ۹۷ دچار حاشیه‌هایی شد و پروانه نمایش بعد از یک سال در بهمن ۹۸ صادر شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دیدن این فیلم جرم است اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است دیدن این فیلم جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • فیلم| وقتی خاخام‌های اسرائیلی از دیدن بقایای موشک ایران شگفت‌زده شدند
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت