Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نسبت به فروش دارو و واکسن در فضای مجازی توسط برخی از افراد و داروخانه‌ها نیز هشدار داد و اظهار داشت: فروش هرگونه دارو و کالاهای مختلف دارویی در فضای مجازی، ممنوع است و هرگونه توزیع و فروش مواد دارویی با نظارت و اجازه دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر، 10 مرکز، مجوز فروش محصولات غیردارویی را در فضای مجازی کسب کرده‌اند و به جز این مراکز با سایر مراکز طبق مقررات برخورد می‌شود.
 
پورمحمدی از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیش از 65 درصد از افراد هدف در استان خبر داد و گفت: فرش هرگونه واکسن آنفلوآنزا در فضای مجازی و بازار آزاد، مورد تایید نیست و از مردم انتظار داریم که نیازهای دارویی و درمانی خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.
 
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت پلاک‌کوبی دام و احشام در سراسر استان و نظارت جدی سازمان جهادکشاورزی استان بر این امر تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات به دارندگان واحدهای مختلف دامی منوط به پلاک‌کوبی است و نباید از این مسأله چشم‌پوشی شود.
 
پورمحمدی همچنین خواستار مدیریت بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ توسط جهاد کشاورزی استان شد و گفت: تأمین و عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب، بهترین مصداق خدمت به مردم در شرایط کنونی است.
 
وی همچنین خواستار برخورد شدید با اخلال‌گران نظم و امنیت اقتصادی توسط نهادهای نظارتی و سیستم قضایی شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فضای مجازی آذربایجان شرقی واکسن آذربایجان هشدار درباره فروش واکسن واکسن آنفلوآنزا دام احشام پلاک کوبی خبرگزاری فارس فارس تبریز دارو درمانی گوشت مرغ گوشت قرمز کالای اساسی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان