Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقه های تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر باشگاه های کشور، گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از فردا در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.
مهدی حسنی گودرزی سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در همین خصوص گفت: دور رفت مسابقه های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت ۹/۳۰ صبح فردا (چهارشنبه) با رقابت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صبا نور کردستان در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دیدار با تیم صبا نور کردستان، از حساسیت و اهمیت بالایی برای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت 11 چهارشنبه نیز رقابت نفسگیری با تیم شهدای مقاومت قم خواهد داشت و ساعت ۱۸/۳۰ به مصاف تیم بازار بزرگ ایران می رود که این مسابقه نیز بسیار حساس و تعیین کننده است.
گودرزی با بیان اینکه مسابقه های تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در صبح چهارشنبه به طور زنده از شبکه ورزش و مسابقه عصر از شبکه 3 پخش خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، متاسفانه این مسابقه‌ها بدون حضور تماشاگر و البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت ۹/۳۰ صبح پنجشنبه در هفته پنجم رقابت ها با احتشام گستر کارون دیدار می کند و با توجه به اینکه اعضای تیم ما از آمادگی کامل برخوردارند، مصمم هستیم با قدرت از گروه خود صعود کنیم.

هومن جعفری کد خبر: 1076824 برچسب‌ها مسابقات کشتی لیگ برتر کشتی کشتی فرنگی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی منهای فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا مسابقات کشتی لیگ برتر کشتی کشتی فرنگی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی منهای فوتبال تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها