Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد رضا حداد اظهار داشت: موضوع پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان یزد و کشور چین که این اختلاف قریب به ۴ سال در مرجع قضایی مطرح شده بود .
وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن شوراهای حل اختلاف و با فراهم شدن برقراری ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی در کشور چین ، در نهایت با همت و تلاش اعضاء این شعبه، اختلاف چند ساله به صلح و سازش منتهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی اظهار داشت : شوراهای حل اختلاف ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه قضایی در اجرای برنامه‌های تحولی قوه قضاییه بوده و خواهد بود .
حداد افزود: شعبه ویژه صنایع و معادن با هدف تسهیل جهت حل و فصل اختلافات مالی فیمابین صاحبان صنایع تولیدی،معدنی ،بازرگانی و ... و ایجاد صلح و سازش تشکیل گردیده است .
وی اضافه کرد: این شورا توانسته با همت و جدیت خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نام گذاری شده اقدامات خوبی را در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بردارد.
شایان ذکر است باتوجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر نگاه فناورانه در بخش های مختلف قوه قضائیه و تلاش های مستمر معاونت آمار و فناوری اصلاعات دادگستری کل استان خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت های لازم در شوراهای حل اختلاف استان ، انجام دادرسی ها بصورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و تشکیل پرونده فیزیکی و از طریق برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس شروع شده است.

46

کد خبر 1443066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد شوراهای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان