Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:28:50 GMT

فیلم| لحظه دیدار خانواده شهید زکریا شیری با پیکر فرزندشان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۶۲۹

فیلم| لحظه دیدار خانواده شهید زکریا شیری با پیکر فرزندشان

‍‍‍‍‍‍

گروه حماسه و مقاومت؛ زهرا بختیاری:  «خان طومان» از سال 95 نامی آشناتر شده بود زیرا رزمندگان لشکر 25 کربلا برای آزادی این منطقه استراتژیک به سوریه اعزام شدند و 16 نفرشان در یک اقدام غافلگیرانه دشمن به شهادت رسیدند. 

خان طومان نام روستایی است در «جبل سمعان» استان حلب که کافی است 10کیلومتر راه را طی کنید تا از طریق بزرگراه حلب_دمشق وارد پایتخت سوریه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع یکی از دلایل مهمی است که خان طومان را مورد توجه قرار داده است. همچنین منطقه سوق الجیشی این روستا روی تپه‌ای واقع در شرق رودخانه «قویق» قرار دارد که موجب می شود زاویه دید مسلطی به اطراف بدهد.

پیکر شهدایی که سال 95 خونشان در این منطقه به زمین ریخته بود همچنان در خان طومان مانده بود و امکان عقب برگرداندن آنها وجود نداشت. تا اینکه حاج قاسم در دیداری با خانواده این شهدای عزیز به آنها قول داد پیکر فرزندانشان بر خواهد گشت و وعده صادق این مرد بزرگ آرامی بود بر دل تنگ خانواده شهدا.

فیلمی که در ادامه می‌آید لحظه دیدار خانواده شهید مدافع حرم زکریا شیری است که بعد سال‌ها با پیکر فرزندشان دیدار کرده‌اند. 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع حرم سوریه خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین