Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین-  هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربازدید امروز قرار گرفت. همچنین شبندر طی پنج روز کاری اخیر رشد چهار هزار و ۵۰۰ریالی را ثبت کرده است.
سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد  ۴۱۳۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی ۹۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴۲۰۸۰ریال آغاز خواهد کرد.
ارزش معاملات امروز شبندر به رقم ۴۰۰میلیون تومان رسید. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۱میلیون برگه سهم (۷۳درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۶میلیون سهم (هفت درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.
گفتنی است که امروز پالایش نفت بندرعباس در نیمه دوم معاملات به صف خرید نشست و صف خریدی تقریبا ۴میلیون واحدی داشت.

پربیننده ترین ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد آزادسازی سهام عدالت همچنان در مرحله آزمون و خطا/ دارندگان سهام عدالت متضرر اصلی هستند سهامداران شتران بخوانند سهامداران فملی بخوانند (۹۹/۷/۲۱) فشار فروش در بورس شدت گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام عدالت بورس پالایش نفت بندرعباس تحلیل بورس پیش بینی بورس فروش سهام عدالت بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس سهام شبندر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پالایش نفت بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6087571 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار