Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در میانه بحران سیاسی ناچار به مواجهه با بحران گسترده شیوع کروناست. خبرگزاری میزان – رژیم صهیونیستی که در هفته‌های اخیر در پی تشدید اختلاف نظر‌ها میان «بنیامین نتانیاهو» و «بنی گانتز»، نخست وزیران حاضر و رزرو خود با سرعت در مسیر برگزاری انتخابات چهارم حرکت می‌کند، با شدت زیادی از شیوع بیماری «کرونا» رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «جروزالم پست و اسرائیل هیوم»، تعویق کابینه کرونایی رژیم صهیونیستی: شبکه «کان» از تعویق نشست کابینه کرونایی به دلیل کمبود اطلاعات خبر داد.   «بنی گانتز»، از تعویق این نشست انتقاد کرد.   - کرونا در اراضی اشغالی: براساس جدیدترین گزارش ها، تاکنون ۲ هزار و ۲۱ نفر از ساکنان اراضی اشغالی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و ۲۹۵ هزار و ۳۷ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.   - آتش سوزی در شهر نتانیا: چهار تیم آتش نشانی در حال خاموش کردن آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در شهر «نتانیا» در اراضی اشغالی هستند.   - بازداشت ۲ فلسطینی: پلیس رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ شهروند فلسطینی اهل «جنین»، خبر می‎دهد.   - نفتالی بنت بستری شد: منابع پزشکی صهیونیستی می‌گویند «نفتالی بنت»، نماینده کنست، در بیمارستان بستری شد.   - حمایت ریولین از پلیس رژیم صهیونیستی: در پی افزایش انتقاد‌ها از برخورد پلیس با معترضان در اراضی اشغالی، «روون ریولین»، رییس رژیم صهیونیستی، با انتشار پستی، حمایت خود را از پلیس اعلام کرد.  بیشتر بخوانید:  تحولات رژیم صهیونیستی؛ کابینه توافق عادی سازی را اعلام کرد  تحولات رژیم صهیونیستی؛ نزاع جمعی میان نظامیان - اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی: ارتش رژیم صهیونیستی در مرز‌های جنوبی اراضی اشغالی به حالت آماده باش درآمد.   - افزایش موارد ابتلا به کرونا در پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی: با اضافه شدن ۳۶ نظامی دیگر صهیونیستی به جمع آمار نظامیان صهیونیست مبتلا به کرونا، ده‌ ها نفر از نظامیان این رژیم به قرنطینه رفتند.   تاکنون هزار و ۱۱۹ نظامی صهیونیست به کرونا مبتلا شدند و ۵ هزار و ۸۹ نظامی هم در قرنطینه هستند.
۱۰ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل میزان آلودگی کرونایی بالا به عنوان مناطق قرمز شناسایی شده اند که پایگاه‌ های آموزشی اسکادران هوایی نیز جز آنهاست.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ارتش رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی