Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:41:26 GMT

ستاره رئال مادرید پاسخ لوئیس انریکه را داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۸۰۸

ستاره رئال مادرید پاسخ لوئیس انریکه را داد

لوئیس انریکه در نشست خبری هفته گذشته خود در مورد غیبت مارکو آسنسیو در تیم ملی اسپانیا حرف زده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو تابستان 2019 به دلیل مصدومیت رباط صلیبی یک سال به دور از میادین ماند و خوش شانس بود که وقفه کرونا باعث شد تا 11 بازی انتهایی لالیگا به تابستان موکول شود و او توانست در این بازی ها تیمش را همراهی کرده و گل هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسنسیو ماه گذشته به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد ولی به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و در فصل جاری نیز دو بازی اول رئال را از دست داد.

 

 

 

 

آسنسیو به اردوی اخیر اسپانیا دعوت نشد و  لوئیس انریکه سرمربی لاروخا در مصاحبه اخیر خود و در پاسخ به سوالی در مورد غیبت آسنسیو گفته بود که او احتمالا الان در حال تماشای یک فیلم یا سریال از نتفلیکس است.

 

آسنسیو در مصاحبه با اوندا سرو در مورد اظهارنظر انریکه گفت:« طبیعی است که لوئیس انریکه دوست نداشته باشد در مورد بازیکنانی که دعوت نشده اند حرف بزند. او از آن سوال خوشش نیامد و پاسخش طبیعی بود. البته من در حال تماشای فیلم و سریال نبودم بلکه سرماخوردگی شدید داشتم و حالم بد بود. با انریکه رابطه بسیار خوبی دارم و او شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی است.»

 

 

 

 

فیکس شدن در رئال:« وقتی مصدوم بودم، برخی مواقع به خودم می گفتم اصلا امکان دارد روزی دوباره فوتبال بازی کنم. در هر صورت برگشتم و بازی هم کردم. قطعا دوست دارم در رئال فیکس باشم ولی این تصمیم سرمربی است. الان شرایطم حتی از قبل از مصدومیت نیز بهتر است. فشارها همیشه روی من بالا بوده و هواداران انتظار زیادی از من دارند. می خواهم با رئال قهرمان جام های مختلف شوم و کمک خوبی در این راه باشم.»

 

 

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) تیم ملی اسپانیا مارکو آسنسیو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا مارکو آسنسیو رئال مادرید لوئیس انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱