Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دفتر دادستانی کل ارمنستان امروز سه‌شنبه اعلام کرد یک پرونده جنایی با موضوع تروریسم بین‌المللی را درباره حضور ادعایی عناصر خارجی در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ کوهستانی باز کرده است.

در بیانیه این نهاد می‌خوانیم: بر مبنای اطلاعات به دست‌آمده درباره استخدام و استفاده از مزدوران خارجی از سوی جمهوری آذربایجان از اولین روزهای این جنگ تهاجمی، دفتر مرکزی دادستانی نظامی ارمنستان یک پرونده جنایی را درباره تروریسم بین‌المللی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌رغم آتش‌بس، آذربایجان این مزدوران را به تداوم اقدام نظامی در منطقه «هورادیز» قره‌باغ وامی‌دارد.

به گزارش مهر، از روز ۶ مهر، دور جدیدی از تنش‌ها بر سر حق مالکیت منطقه قره‌باغ کوهستانی، میان باکو-ایروان آغاز شده است. این در حالی است که از روز جمعه، بعد از نشست ۱۰ ساعته‌ای که وزرای خارجه دو کشور با میانجیگری مسکو داشتند؛ آتش‌بسی شکننده میان طرفین حاکم شد.

کد خبر 5047332 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مناقشه قره باغ جمهوری آذربایجان ارمنستان تروریسم ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین مناقشه قره باغ روسیه عربستان سعودی ترکیه سوریه لبنان ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است