Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، طی مراسمی که با حضور رئیس کمیته امداد کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از سه دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد که موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری امسال شدند، به نمایندگی از 29 دانش‌آموز رتبه برتری تحت حمایت، با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مددجوی این نهاد و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل  برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های اصلی و مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 11 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سال تحصیلی جاری از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، گفت: در کنکور سراسری امسال 29 دانش‌آموز مددجوی این نهاد که 23 نفر از آن‌ها عضو کانون قلم چی بودند، موفق به کسب رتبه زیر 5000 شدند.

مبشری با اشاره به اینکه دانش آموزان رتبه برتر کنکور از افتخارات کمیته امداد هستند، تصریح کرد: از تعداد 29 دانش‌آموز رتبه برتری کنکور سراسری امسال، هفت نفر رتبه سه‌رقمی و دو نفر رتبه دورقمی کسب کرده‌اند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد با توجه به اولویت توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها، خدمات فرهنگی مختلفی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است.
مبشری تأکید کرد: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی باهدف رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی دانشجویان مددجو از دیگر وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود.
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد کنکور سراسری کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان کمیته امداد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه