Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: فاضلاب بازارچه مرغ و ماهی شهرداری گرگان به فاضلاب شهری متصل شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های متعدد معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان، فاضلاب بازارچه مرغ و ماهی شهرداری گرگان به فاضلاب شهری متصل شد.

وی یادآور شد: در گذشته به علت متصل نبودن فاضلاب این بازارچه به طرح اگو فاضلاب شهری نارضایتی‌هایی برای کسبه و ساکنان مجاور به وجود آمده بود که با اجرای این طرح شرایط خوبی برای این بازارچه حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گرگان گفت: این طرح در راستای توسعه شرایط بهداشتی و بهبود کسب و کار و همچنین در راستای مطالبات متعدد مردمی اجرایی شده است.

کد خبر 449734

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری گرگان مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری گرگان فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه  ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت در سالن بسکتبال سالن نوفل نوحد بیروت آغاز شد و شهرداری گرگان با نتیجه یکصد بر ۷۸ مقابل الریاضی لبنان تن به شکست داد.

در نخستین دیدار این مرحله در بیروت، شهرداری گرگان ۹۵ بر ۶۰ نتیجه را به حریف واگذار کرده بود.

در دیدار دوم در تهران، شهرداری گرگان با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

در مرحله نهایی بسکتبال غرب آسیا، هر تیمی که به دو پیروزی از سه مسابقه دست یابد، قهرمان خواهد است و بدین ترتیب؛ الریاضی لبنان جام قهرمانی را از آن خود کرد.

حالا شهرداری گرگان باید خود را برای بازیهای فینال لیگ برتر بسکتبال کشور آماده کند.

بر اساس اعلام فدراسیون بازی نخست سری فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ به میزبانی گرگان برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، بازی دوم نیز روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی شهرداری گرگان و بازی سوم روز چهارشنبه ۱۶ خرداد در تهران انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود