Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جامعی عصر سه شنبه در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اعلام کرد: این جشنواره با رویکرد استفاده حداکثری از این فرصت جهت ارائه نمایش توانمندی‌ها، تداوم آموزش و همکاری بین دانشجویان و اساتید و همچنین فرصتی برای شکوفایی خلاقیت آنان در ۵ بخش برگزار و دبیرخانه آن نیز در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه جشنواره یادشده با حضور معاونان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت به صورت مجازی می‌شود، بیان کرد: بخش‌های این مسابقه شامل فرهنگ سازی سلامت و آسیب‌های اجتماعی، خلاقیت، آموزشی، مهارتی و اخلاقی به شیوه ارائه آثار به صورت هنری و ارسال از طریق فضای مجازی بوده است.

جامعی با قدردانی از حمایت‌های دکتر صالحی عمران رئیس، دکتر مهدی معاون فرهنگی و دکتر دستگردی مدیرکل برنامه ریزی فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در برگزاری جشنواره ملی تولید محتوا تصریح کرد: پس از تشکیل شورای سیاست گذاری و ارسال فراخوان به تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یک هزار و ۵۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: پس از داوری این آثار ۱۹ اثر به عنوان برگزیده نهایی شناخته و ۱۰ اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

جامعی بیان کرد: از حمایت و مشارکت تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به ویژه دانشگاه شیراز در برگزاری جشنواره تولید محتوا (فرصت سازی کرونایی) نهایت قدردانی و سپاس را داریم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز به جزئیات برنامه‌های اختتامیه این جشنواره اشاره و بیان کرد: سخنرانی دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سیماسادات لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی عمران رئیس و دکتر مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از برنامه‌های افتتاحیه است.

نادر امیدوار با بیان اینکه برگزارکنندگان این جشنواره معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، هسته‌ها و انجمن‌های علمی این دانشگاه و اداره کل دفتر برنامه ریزی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بوده است، اظهار داشت: در برگزاری این جشنواره وزارتخانه‌های علوم و وزارت بهداشت، دانشگاه شیراز، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان فارس و ۱۶ اتحادیه انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری داشته اند.

امیدوار افزود: در این جشنواره با اجرای طرح سفیران فرهنگی از ۳۶۰ نفر از اساتید برجسته علمی و هنری کشور در کمیته‌های مختلف فنی و داوری دعوت شد.

وی یادآوری کرد: آثار هنری بسیار ارزشمندی با موضوع‌های مختلف که در جشنواره فرصت سازی کرونایی توسط دانشجویان تولید شد که آماده ارائه آن به مراکز مختلف فرهنگی، اجتماعی از جمله صدا و سیما هستیم.

امیرحسین محرر دبیر علمی و اجرایی نخستین دوره نخستین مسابقه ملی تولید محتوای فن‌ورز (فرصت‌سازی کرونایی) نیز با بیان اینکه شرکت در مسابقه به صورت تیمی و انفرادی بود، اظهار کرد: قالب‌های آثار ارسالی و تولید شده توسط دانشجویان شامل انیمیشن و فیلم (مستند – آموزشی – داستانی، پادکست، رادیو اینترنتی، پویا نمایی، موشن گرافیک و تصویرسازی محتوایی) است.

این عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز با بیان اینکه داوری آثار در شش مرحله توسط داوران برجسته انجام شد، تصریح کرد: در یک مرحله نیز با به نمایش گذاشتن درسایت بازدیدکنندگان به هر یک از آثار تنها یک بار امتیاز دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرصت کرونایی و تولید محتوای فن ورز ۲۷ مهرماه جاری با حضور معاونان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت به صورت مجازی و به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 5047537

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه شیراز ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه شهدای مدافع حرم دانشگاه فنی و حرفه ای کشور فنی و حرفه ای استان فارس تحقیقات و فناوری معاون فرهنگی وزارت بهداشت وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳ مصوبه اخیر این شورا در خصوص «شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «اعضای جدید هیئت عالی جذب دانشگاه فرهنگیان» و «اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت تجدید نظر» را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را به شورای عالی حوزه‌های علمیه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کرد.

اعضای شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی

بر اساس این گزارش، نخستین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده اصلاح ماده ۴ آئین نامه شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که در جلسه ۸ اسفند ۱۴۰۲ این شورا به تصویب رسیده بود.

مطابق این مصوبه، اعضای شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شدند که به شرح زیر است:

سه نماینده از شورای عالی حوزه‌های علمیه

سه نماینده از شورای عالی انقلاب فرهنگی

مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی

رئیس جامعة المصطفی العالمیة یا نماینده وی

مدیران حوزه‌های علمیه خراسان، اصفهان، خواهران، جامعة الزهراء

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

۷ تن از فضلای صاحب نظر حوزوی

افراد فوق‌الذکر به مدت ۳ سال به عضویت در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می‌شوند.

اعضای کمیته جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی که در ۸ اسفند ۱۴۰۲ مصوب شده و رئیس جمهور آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش و هیأت عالی جذب اساتید دانشگاه‌ها ابلاغ کرد، «ماده واحده تعیین اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» بود.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس هیأت مرکزی جذب، رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان دبیر هیأت مرکزی جذب، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دبیر ستاد نظارت تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان اعضای حقوقی و اسدالله اسدی گرمارودی، سعید غیاثی ندوشن، سید نقی موسوی، فهیمه فرهمندپور و فخرالسادات نصیری به عنوان اعضای حقیقی برای مدت ۴ سال انتخاب شدند.

اعضای هیأت عالی تجدید نظر وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد

مصوبه سوم این شورا در ۸ اسفند ۱۴۰۲ که ۱۱ اردیبهشت امسال از سوی رئیس جمهور به وزرات خانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد ابلاغ شد، «ماده واحده انتخاب نمایندگان شورای انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدید نظر وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد» بود.

طبق این مصوبه، محمدرضا مخبر دزفولی در کسوت نمایندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدید نظر وزارت علوم و دانشگاه آزاد ابقاء و سید سعیدرضا عاملی به عضویت نمایندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت تجدیدنظر وزارت بهداشت انتخاب شد.

کد خبر 750761

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار