Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات مدیران مسئول عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران ۳۰ مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان نام نویسی نمایندگان، جهت شرکت در انتخابات مدیران مسئول عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران، به پایان رسیده است و نامزدهای انتخابات مشخص شده اند؛ ۲۳ مهرماه نیز برای اعتراض در این انتخابات الکترونیک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری انتخابات الکترونیکی مدیران مسئول عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران، ۳۰ مهر ۹۹ و از ساعت ۱۰ الی ۱۲ مقرر شده است. مکان برگزاری انتخابات نیز در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم با نشانی apmsrt.ir است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت کمیته ناظر بر نشریات انتخابات دانشگاه علم و صنعت مدیران مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه