Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:04:27 GMT

همدان از استان‌های برتر کشور در حوزه امنیتی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۰۰۷۲

همدان از استان‌های برتر کشور در حوزه امنیتی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: هفته ناجا هفته‌ای برای گفتگو با مردم برای ارتباطی بیشتر و نزدیک تر است.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه‌ای، امنیت است و نقش نیروی انتظامی در این رابطه نقشی برجسته و مشخص است چرا که تأمین امنیت توسط پلیس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به وفاق، همدلی و هماهنگی همه ارکان نظام در همدان، این استان در شاخص‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، اشتغال و سرمایه گذاری و فعالیت‌های عمرانی جزو چهار استان نخست کشور است.

شاهرخی بیان کرد: استان همدان در تمامی عرصه‌های مختلف دارای رتبه‌های برتر است که نتیجه این اصل، وحدت و هماهنگی و انسجام بین مردم و مسئولان است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های پلیس در استان، گفت: به لحاظ امنیت، استان همدان دارای شرایط بسیار مطلوبی است که ثمره تلاش‌های نهادهای امنیت ساز به ویژه نیروی انتظامی است.

استاندار همدان سردار کامرانی صالح را فردی پر کار و پر تلاش در استان دانست و افزود: این سردار در امنیت استان همدان نقشی بی بدیل داشت.

فرمانده انتظامی استان همدا ن نیز با قدردانی از تلاش‌های کارکنان انتظامی استان گفت: همه ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم.

سردار سلمان امیری بیان کرد: همدان استان دارالمومنین و مهد پرورش هشت هزار شهید گلگون کفن بوده و خدمت در این استان برای بنده مایه مباهات و افتخار است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به سابقه دینی و فرهنگی این استان نیروی انتظامی با تعامل، همفکری اعضای شورای تأمین، بهره مندی از رهنمودهای علما و استفاده از ظرفیت علمی و مشارکت مردمی امنیت را در خور شأن و تراز انقلاب اسلامی و مردم تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: با بهره مندی از منویات رهبر انقلاب و فرمانده ناجا در کنار ظرفیت و منابع استان همدان با استفاده از توانمندی‌های مجاهدان در راه خدا این نیرو در راستای ارتقای کیفیت مأموریت‌های سازمانی و ارتقای امنیت عمومی جامعه تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت مطالبه مردمی است که با تلاش و همت کارکنان این نیرو برای مردم خوب همدان به ارمغان می‌آوریم.

کد خبر 5047505

منبع: مهر

کلیدواژه: سید سعید شاهرخی استانداری همدان نیروی انتظامی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه شهدای مدافع حرم انتظامی استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور