Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:48:34 GMT

مربی جدید به کادر فنی صنعت نفت آبادان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۰۵۴۷

مربی جدید به کادر فنی صنعت نفت آبادان پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، با پیشنهاد سید سیروس پور موسوی (سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان) و موافقت مدیرعامل باشگاه نفت آبادان «اسماعیل قنبری» به مدت یک فصل به عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه شد و در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نیمکت این تیم قرار می‌گیرد.

قنبری که در دهه ۷۰ از بازیکنان تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان بوده است، سابقه بازی را در باشگاه‌های فولاد خوزستان، فجر شهید سپاسی شیراز، دیهیم اهواز و ملی حفاری اهواز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی جدید طلایی پوشان دارای مدرک دارای مدرک درجه آ است و تجربه مربیگری را در تیم نفت مسجدسلیمان دارد و به عنوان سرمربی در تیم ملی حفاری اهواز توانست با این تیم از مسابقات دسته سوم باشگاه‌های کشور به رقابت‌های دسته دوم کشور صعود کند.

امیرحسین پیروانی، مرتضی بچاری، به عنوان مربی، کاظم فرحانی به عنوان «مربی دروازه‌بانان» و سامی جمالی به عنوان «مربی بدن‌ساز» نفرات تشکیل‌دهنده کادر فنی تیم فوتبال نفت آبادان هستند که سیروس پور موسوی را در هدایت این تیم همراهی می‌کنند.

همچنین «علیرضا فیروزی» نیز به عنوان مدیر صنعت نفت آبادان فعالیت می‌کند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دهم آبان ماه امسال آغاز می‌شود که تیم صنعت نفت آبادان به همراه تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

کد خبر 5047634

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان ورزش خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد