Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:38:05 GMT

گرت بیل با همه بازیکنان رئال مادرید دوست بود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۱۰۶

گرت بیل با همه بازیکنان رئال مادرید دوست بود

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید مدعی شد گرت بیل رابطه خوبی با بازیکنان این تیم داشته اشست.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید گرت بیل در سالهای پایانی حضور دربرنابئو بازیکنان محبوبی نیست و دیگر اعضای رختکن رئال مادرید دل خوشی از او ندارند، اما تنها در همین یک ماه اخیر بارها از این ستاره ولزی تمجید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی قبل لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید گرت بیل را مورد ستایش قرار داد و حالا کاسمیرو نیز در مصاحبه ای نام این ستاره 31 ساله را یادآور خاطرات شیرین در ذهن خود دانسته است.

 

 

کاسمیرو گفت: "گرت بیل در دوران حضور در رئال مادرید رابطه ای دوستانه و صمیمی با همه بازیکنان حاضر در رختکن داشت. وقتی گرت بیل با جدیت بازی می کند شرایط خوبی دارد و اگر او تمرمز گند، بی شک یکی از بهترین بازیکنان دنیا و در بین ستاره های برتر جهان فوتبال به شمار می آید.

 

من بسیار خوشحالم که خاطرات زیادی را در رختکن رئال مادرید با بازیکنی مانند گرت بیل تقسیم کردم و امیدوارم در تاتنهام نیز همه چیز برای این بازیکن به خوبی پیش برود. من از گرت بیل به خاطر گل هایی که در فینال به ثمر رساند ممنون هستم و هرگاه نام او در ذهن من می آید، به خاطرات شیرین این بازیکن فکر می کنم."

گرت بیل کاسمیرو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل کاسمیرو رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز به سهامدارانی پیوست که سهام باشگاه نکاکسا در لیگ برتر مکزیک را خریداری کرده‌اند. او این کار را به همراه راب مک‌الهنی، دوست و شریک کاری‌اش انجام داده است.

مک‌الهنی و رینولدز با همدیگر سهام باشگاه رکسهام را خریده‌اند که در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و به تازگی به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

رینولدز که در حال تبلیغ برای قسمت سوم ددپول است و بزودی اکران این فیلم را جشن می‌گیرد، علاقه خاصی به سرمایه‌گذاری در فوتبال پیدا کرده و در گفت‌وگوهای اخیرش اعتراف کرده که دوست دارد حضور فعال‌تری در فوتبال داشته باشد.

برخلاف تجربه رکسهام که مالکان اصلی این باشگاه فقط رینولدز و مک‌الهنی هستند، در نکاکسا آنها با سرمایه‌گذاران دیگری هم شریک هستند و مالک بخشی از سهام باشگاه شده‌اند.

این گروه سهام‌داران از افراد معروفی تشکیل شده که چند نفر از آنها افرادی مانند اوا لونگوریا، مسوت اوزیل، کیت آپتون، جاستین ورلاندر و ریچارد همیلتون هستند.ش

دیگر خبرها

  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید