Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@01:15:49 GMT

کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۳۱۳

کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد+ تصاویر

حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: خبرنگاری رسالتی خطیر در دنیای امروز که دنیای انفجار اطلاعات است داشته و حفظ این رسالت همت‌ها و تلاش های بالایی را می‌طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و جمعی از خبرنگاران در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد

  حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: خبرنگاری رسالتی خطیر در دنیای امروز که دنیای انفجار اطلاعات است کخه حفظ این رسالت همت‌های و تلاش های بالایی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محقق زاده با اشاره به اینکه خبرنگار باید در جستجوی خبر باشد عنوان کرد: کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد و رسالت اصلی نباید فدای فرعیات و حواشی شود.   وی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار امانتداری است که منجر به ارائه دقیق کلمات در خبرشود، افزود: خبرنگاران باید با آن شم تیزبینی خود مسائل را بیرون آورند و رسانه ای کنند.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه مردم ایران را امتی بسیار نجیب و انقلابی معرفی کرد که همه سختی ها و مشکلات را تحمل کرده اند و همیشه پای آرمان های مقدس نظام مانده اند.   در پایان این نشست از خبرنگاران فعال حوزه رسانه با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.     در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛                   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است