Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی گروگان ۱۳ ساله از چنگال آدم ربا در نیکشهر

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "نیکشهر" نوجوان ۱۳ ساله پس از ۵ روز اسارت از چنگال آدم ربا آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار"احمد طاهری  گفت: مهر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی نوجوانی ۱۳ ساله در شهر "بندرعباس" و انتقال پرونده نیابت قضائی به شهرستان "نیکشهر" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با بررسی پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد، آدم ربا این نوجوان را پس از ربایش از شهر "بندرعباس" با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به سمت شهرستان "نیکشهر" متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات مالی این نوجوان ۱۳ ساله را ربوده بودند.

او  عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری فرد گروگانگیر آغاز کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: سرانجام پس از ۵ روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این نوجوان در یکی از روستا‌های شهرستان "نیکشهر" شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی قضائی با حضور در محل، پس از محاصره مخفیگاه، زمانی که آدم ربا عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، فرد گروگان را رها و به سمت ارتفاعات روستا متواری می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نوجوان ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشت، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری متهم متواری پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی تصادف رانندگی سرقت مسلحانه پلیس آگاهی شهرستان آدم ربا ۱۳ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر