Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:03:37 GMT

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به ۱۵ روستای جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۶۴۸

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به ۱۵ روستای جیرفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عصر امروز طرح آب‌رسانی به ۱۵ روستای ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت در قالب مجتمع‌های آب‌رسانی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و معاون فنی و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمان و جمعی از مسئوبان محلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان درخصوص جزئیات این طرح‌ها اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها ۵۸ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که با بهره‌برداری از آن ۶۷۴ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل مجتمع فراش، مجتمع قلاطوئیه، مجتمع جلگه، مجتمع باغعلی‌شیر و مجتمع باب کرفس هستند، خاطرنشان کرد: در قالب طرح مجتمع فراش ۵ روستا و ۱۰۲ خانوار، مجتمع قلاطوئیه ۲ روستا و ۱۴۷ خانوار، مجتمع جلگه ۲ روستا و ۱۰۴ خانوار، مجتمع باغعلی‌شیر 2 روستا و ۱۱۹ خانوار و مجتمع باب کرفس ۴ روستا و ۲۰۲ خانوار از نعمت آب بهره‌مند شدند.

عباس سلطانی‌نژاد معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمان عنوان کرد: در این پروژه‌ها حفر و تجهیز چهار حلقه چاه، ۴۳ هزار و ۳۴۵ متر لوله‌گذاری و احداث ۹۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره انجام شده است.

اکبر مشایخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت نیز در حاشیه این آیین بیان داشت: آب‌رسانی به روستاییان با سرعت بیشتری در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم در تحقق این مهم با تلاش مضاعف اقدام کنیم.

وی بیان داشت: امروز با افتتاح این طرح‌ها مردم ۱۵ روستای بخش ساردوئیه جیرفت از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

انتهای پیام/80032/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آبفا روستا آب آشامیدنی جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند