Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی از ارسال یک هزار و ۸۰ واکسن آنفلوآنزا به این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد واکسن، ۸۴۰ مورد تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«نظام عباسی» امروز(سه شنبه، ۲۲ مهر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: از ۵۱۴ زن باردار آستارایی به ۴۷۹ نفر واکسن آنفلوآنزا تزریق شده است که ۹۳ درصد زنان باردار را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا از ارسال یکهزار و ۸۰ واکسن آنفلوآنزا به این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد واکسن، ۸۴۰ مورد تزریق شده است.

 

وی تصریح کرد: این واکسن ها به بیماران دیالیزی، ریوی، تالاسمی، پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان و کادر بهداشت و درمان شهرستان آستارا و ... تزریق شد.

 

عباسی به آمار مبتلاین به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از این بیماری در مهرماه اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهر تا ۲۱ مهرماه ۲۲ نفر از کسانی که مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کردند، تست شان مثبت بود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۵ نفر از مبتلاین به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

 

*سرانه بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین مدارس توزیع شد

«سید سجاد موسوی» نیز در این جلسه، اظهارکرد: در مرحله دوم سرانه بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین مدارس دولتی توزیع شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از توزیع بسته آموزشی و بهداشتی در ۳۰ واحد آموزشی خبر داد و افزود: ضدعفونی مدارس شهری و روستایی به طور مستمر انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در بیشتر مدارس آستارا پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، تصریح کرد: تب سنج و دستگاه های ضدعفونی در بیشتر مدارس آستارا خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

موسوی گفت: نظارت کارشناسان و سرگروه های آموزشی به صورت مرتب به منظور نحوه آموزش و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه همه مدارس دولتی و غیردولتی به اینترنت دسترسی دارند، اظهارکرد: ۱۳ مدرسه مناطق دوردست آستارا به اینترنت دسترسی ندارند که آموزش در آنها به صورت حضوری انجام می شود.

 

*روزانه ۹۰ هزار ماسک در آستارا تولید می شود

«محسن آهنی» نیز در این جلسه،اظهارکرد: ۱۷ هزار ماسک در فروشگاه های تجهیزات پزشکی و ۱۱ هزار ماسک در داروخانه های آستارا موجود است.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا به صادر شدن ۲ واحد برای تولید ماسک در این شهرستان خبر داد، افزود: در یکی از این واحدها روزانه ۹۰ هزار ماسک تولید می شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده در شهرستان آستارا تولید می شود.

 

آهنی با اشاره به اینکه ۴۲۳ واحد با اشتغال ۴۸۵ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون ۳۰۱ پرونده با اشتغال ۳۴۶ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا خاطرنشان کرد: مبلغ تسهیلات اعطایی به این تعداد پرونده، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی از بازرسی یکهزار و ۳۸۲ واحد خدماتی، تولیدی و توزیعی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد واحد بازرسی شده، ۲۸۱ واحد با تخلفاتی چون گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

آهنی با بیان اینکه در این مدت به ۱۶۹ مورد گزارش مردمی رسیدگی شده است، تصریح کرد: در طول این مدت همچنین ۳۶۴ مورد گشت مستقل و ۱۳۶ مورد گشت مشترک با ادارات و دستگاه های ذیربط از واحدهای صنفی آستارا انجام شده است.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین ۱۵۵ واحد نانوایی به دستگاه های کارتخوان مجهز شده اند.

 

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق واکسن آنفولانزا ستاد مقابله با کرونا دسترسی به اینترنت بندر آستارا مدارس واکسن آنفلوآنزا معدن و تجارت بندر آستارا هزار ماسک تزریق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد