Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رانی جکسون»، پزشک سابق کاخ سفید و نامزد انتخابات کنگره آمریکا می‌گوید که «جو بایدن» صلاحیت روانی لازم برای ریاست جمهوری این کشور را ندارد.

این مقام آمریکایی گفته که بایدن به دلیل «افت توانمندی‌های ذهنی»، صلاحیت لازم برای ریاست جمهوری را ندارد.

رانی جکسون در جریان یک گفت‌وگوی تلفنی که از سوی کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ترتیب داده شده، گفت: به عنوان یک شهروند دغدغه‌مند و نه به عنوان یک نامزد انتخاباتی کنگره می‌گویم که بایدن از نظر روان‌شناختی مناسب ریاست جمهوری آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان یک شهروند این کشور من عمکرد بایدن را در کارزار‌های انتخاباتی بررسی کرده‌ام و من نگران این موضوع هستم که او قابلیت ذهنی و توانمندی روانی برای قرار گرفتن در سمت فرماندهی کل قوا و رئیس دولت آمریکا را ندارد.

پزشک سابق کاخ سفید در ادامه خواستار انجام برخی آزمایش‌های روانی برای بایدن شده است.

این اظهارات رانی جکسون در حالی مطرح می‌شود که کارزار‌های انتخاباتی ۲ حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر حملات لفظی و انتقادات را علیه یکدیگر افزایش داده و اتهامات مختلفی را مطرح می‌کنند.

پیش از این مقامات دموکرات نیز اتهامات مشابهی را درباره سلامت روانی ترامپ مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ

هواداران لوس‌بلانکوس علیه فوق ستاره آرژانتینی سابق بلوگرانا شعارهایی جنجالی سر دادند.

هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش طرفداری به نقل از مارکا، کم‌تر از 150 دقیقه دیگر تا آغاز دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم در ورزشگاه آلیانتس آرنا به تساوی رضایت دادند و نبرد آن‌ها در سانتیاگو برنابئو تکلیف دومین تیم صعودکننده به فینال ومبلی را مشخص خواهد کرد.

در آستانه جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ، جو پرشوری بر اطراف استادیوم سانتیاگو حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف مادرید در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری توهین‌آمیز علیه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا سر دادند.

شعارهای هواداران رئال مادرید خطاب به لیونل مسی:

    لئو مسی حرام‌زاده! 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل