Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ علی همه خانی در این باره گفت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز وسایل نقلیه و به خصوص وسایل نقلیه سنگین از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی است و در همین راستا از مدتی قبل با تاکید رییس پلیس راهور تهران بزرگ طرح برخورد با تخلفات کامیون ها و وسایل نقلیه دودزا و دارای نقص فنی در شهر تهران به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در ۴۶ نقطه از شهر تهران در حال اجراست، گفـت: عمده این نقاط در محدوده های ورودی و خروجی به شهر قرار دارد و ماموران پلیس با استقرار در این نقاط اقدام به برخورد با تخلفات می‌کنند. 

سرهنگ همه‌خانی با تاکید بر اینکه برخورد با این تخلفات برای حفظ و ارتقای ایمنی ترافیکی انجام می‌شود، گفت: داشتن نقص فنی، دودزا بودن، حمل بار نامتعارف، سرعت و سبقت غیرمجاز ، نداشتن معاینه فنی، نداشتن گواهینامه، توقف در مناطق مسکونی، تردد در مناطق ممنوعه، مخدوش بودن پلاک سوم و ... از جمله مواردی است که ماموران پلیس راهور در اجرای این طرح با آن برخورد خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس ارتقای ایمنی وسایل نقلیه سنگین ارتقای ایمنی برخورد با تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • چالوس یک طرفه شد