Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنوشت غبارآلود مادر و پسر ۵/۲ ساله اش از خرداد سال گذشته، زمانی در سناریوی باورناپذیر هوویش خودنمایی کرد که پرونده‌ای در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تشکیل شد. محتویات این پرونده که در دایره «فقدانی ها» توسط سرهنگ سرایانی (افسر پرونده) بررسی می‌شد حکایت از آن داشت که زن ۳۸ ساله‌ای به نام کبری به طور مرموزی به همراه پسر ۵/۲ ساله اش گم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بستگان این زن با تسلیم شکواییه‌ای به پلیس ادعا کرد: کبری و فرزندش ۱۲/۳/۹۸ از روستای مارشک به مشهد آمده و به منزل هوویش رفته اند، ولی دیگر خبری از آن‌ها نداریم. این در حالی است که زهرا هووی ۶۳ ساله ادعا می‌کند هیچ خبری از کبری و فرزندش ندارد و آن‌ها به منزل وی نیامده اند؟!

به دنبال این گزارش، تحقیقات گسترده و غیرمحسوس در این باره آغاز و مشخص شد که زن مذکور به همراه فرزندش و با مینی بوس به مشهد آمده است بنابراین ماجرای مرموز گم شدن ناگهانی این مادر و کودک در حالی به معمایی پیچیده تبدیل شد که قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) سطور اوراق این پرونده را زیر ذره بین حساسیت‌های قضایی برد. او که احتمال می‌داد در پس سناریوی ساختگی هوو، رازی هولناک نهفته باشد، دستورات محرمانه‌ای را برای تحقیق درباره وضعیت اجتماعی و اقتصادی هووی ۶۳ ساله صادر کرد. به گزارش خراسان، این گونه بود که کارآگاهان وارد دهلیز‌های تاریک این پرونده غبارآلود شدند و به بررسی‌های غیرمحسوس پرداختند. در همین حال یکی از نزدیکان کبری (زن گم شده) ادعا کرد: دست نوشته‌ای از سوی کبری به دستم رسید که روی آن نوشته شده بود «من زنده ام!» از سوی دیگر نیز یک بار زنی از کیوسک تلفن عمومی با من تماس گرفت و خود را «کبری» معرفی کرد. وقتی به او گفتم تو کبری نیستی، من کاملا صدای او را می‌شناسم تلفن را قطع کرد و دیگر با من تماس نگرفت!



بنابراین گزارش، کارآگاهان که با ترفند‌های پلیسی، موفق شده بودند به زوایایی از وقوع یک جنایت احتمالی دست یابند، بررسی‌های خود را با راهنمایی‌های قاضی ویژه قتل روی هووی کبری متمرکز کردند تا این که مهر سال گذشته وی با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت شد چرا که نتیجه تحقیقات غیرمحسوس به یک راننده تاکسی تلفنی رسید.

این مرد راننده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در تاریخ ۱۲/۳/۹۸ من کبری و هوویش را به همراه پسر ۵/۲ ساله اش سوار کردم و آن‌ها را برای افتتاح حساب به یکی از بانک‌های مشهد بردم. سپس حدود ساعت ۱۳ دوباره هر سه نفر را در منطقه کاظم آباد به منزل «زهرا» (هووی کبری) رساندم که هر سه نفر به داخل آن خانه قدیمی رفتند.

گزارش‌ها حاکی است: با اظهارات راننده تاکسی، حضور آن‌ها در بانک نیز تایید شد، ولی باز هم هووی ۶۳ ساله ماجرا را انکار کرد و در یک سکانس ساختگی دیگر از این سناریوی غبارآلود گفت: از حدود یک سال قبل که همسرم فوت کرد من ساکن مشهد شدم، ولی هوویم در روستای مارشک زندگی می‌کرد تا این که آخرین بار او را هشتم خرداد (چهار روز قبل از حضور کبری در مشهد) دیدم. او با مینی بوس به روستا رفت و دیگر اطلاعی از افتتاح حساب هم ندارم!

درحالی که افتتاح حساب توسط آن‌ها در بانک نیز به تایید رسید، قاضی احمدی نژاد دستور دستگیری برخی دیگر از مظنونان این پرونده را صادر کرد که رنگ و بوی جنایی داشت، بالاخره پس از گذشت حدود یک سال از این ماجرا و درحالی که همه مظنونان آزاد شده بودند، «زهرا» لب به اعتراف گشود و راز این پرونده را فاش کرد.

او گفت: آن روز هوویم به منزلم آمد و چند روز آن جا بود، اما به خاطر گم شدن النگویم که روی دراور بود به او مشکوک شدم. کبری بقچه اش و پسرش را بغل کرد و قصد داشت از منزل بیرون برود که ناگهان پسرش داخل چاه افتاد. من هم دهان و دست‌های کبری را با چسب پهن کاملا بستم و او را داخل چاه انداختم تا پسرش را بیرون بیاورد چرا که از این کار او بسیار ناراحت شده بودم! بعد هم وقتی داخل چاه ماند مقداری چوب و تخته و خار و خاشاک درون چاه ریختم و آن‌ها را به آتش کشیدم! و ...



در پی اعترافات تکان دهنده این پیرزن، عصر روز گذشته قاضی احمدی نژاد به همراه گروهی از کارآگاهان عازم منزل زهرا در منطقه کاظم آباد شد.


با همکاری نیرو‌های آتش نشانی، کنکاش و تلاش‌ها برای یافتن اجساد قربانیان این حادثه وحشتناک ادامه یافت، اما با تاریک شدن هوا ادامه جست و جو‌ها درحالی به صبح امروزموکول شد که تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده جنایی با دستور قاضی ویژه قتل عمد، زیرنظر سرهنگ بهرامزاده (رئیس اداره جنایی آگاهی) ادامه دارد.



منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی همسرکشی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد

قاضی پرونده پرداخت حق السکوت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق را به جرم اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، قاضی پرونده پرداخت حق السکوت توسط دونالد ترامپ به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، رئیس جمهور سابق را به جرم اهانت به دادگاه 9 هزار دلار جریمه کرد.

بر این اساس، قاضی خوآن مرکان در حکمی نوشت: این مقدار جریمه ممکن است مانع اهانت های بیشتر ترامپ نشود اما متاسف است از اینکه نمی تواند جریمه سنگین تری برای او در نظر بگیرد.

در این حکم آمده است: دادستان ها در اینجا هشدار دادند که دادگاه نقض بیشتر دستورات حقوقی را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم در شرایطی، مجازات زندان را برای او درنظر می گیرند.

این قاضی هشدار داد در صورتی که ترامپ به نقض حکم ممنوعیت رسانه ای در این پرونده ادامه دهد، او را زندانی خواهد کرد. قاضی پیشتر برای جلوگیری از ارعاب و انتقاد ترامپ علیه شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده، حکم ممنوعیت رسانه ای و اظهارنظر عمومی درباره این پرونده را برای ترامپ صادر کرده بود.

قاضی مرکان، ترامپ را برای هر یک از 9 بیانیه آنلاین خود مبلغ هزار دلار جریمه کرده است. قاضی معتقد است ترامپ دستور او برای عدم انتقاد از شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده را نقض کرده است. دادستان ها 10 پست ترامپ در شبکه های اجتماعی را به عنوان نقض دستور قاضی نشان دادند.

این پست ها در فاصله زمانی 10 تا 17 آوریل توسط ترامپ نوشته شده و شامل مطالبی در اهانت به مایکل کوهن وکیل سابق اوست. ترامپ کوهن را دروغگوی سریالی خوانده است. انتظار می رود کوهن یکی از شاهدان برجسته این دادگاه باشد.

ترامپ همچنین در پست دیگی مدعی شده بود فعالان لیبرال مخفی، در تلاش برای نفوذ در هیئت منصفه دادگاه هستند.

این در حالی است که قرار است قاضی مرکان اعمال جریمه های سنگین تر برای ترامپ را در جلسه استماع روز پنج شنبه بررسی کند. قاضی همچنین به ترامپ دستور داده تا اظهارات خود درباره این پرونده در حساب کاربریش در شبکه اجتماعی تروث سوشیال و وب سایت کمپین انتخاباتی اش را حذف کند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از چند روز  پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.  

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

انتظار می رود این دادگاه حدود 6 هفته به طول بیانجامد.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفیدنخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!