Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:06:25 GMT

ابطال عضویت ۴ عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۳۳۰۵

ابطال عضویت ۴ عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد

محمد وحیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تصمیمات آخرین جلسه هیات حل اختلاف استانی خراسان شمالی اظهار کرد: در جلسات هیات حل اختلاف استان که با حضور استاندار، دوتن از نمایندگان مجلس، رئیس‌کل دادگستری و یک نماینده از شورای اسلامی استان برگزار می‌شود، موضوعات مختلفی همچون مصوبات شوراها و اختلافات آن با فرمانداری‌ها و تخلفات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا موردبررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مهم‌ترین تصمیمات این جلسه طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: در زمان این جلسه دو پرونده تخلفات شورای شهر مطرح شد که دریکی از این پرونده، وضعیت متخلفان شورای اسلامی شهر چناران شهر بجنورد مورد تصمیم‌گیری قرار گرفت.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس مستندات و گزارش‌های سازمان بازرسی مبنی بر وجود تخلفات ثبت‌شده نسبت به ۴ عضو شورای اسلامی چناران شهر، این افراد از حضور در شورای شهر سلب عضویت شدند.

وی عدم نظارت بر فرآیندهای مالی و اداری شهرداری، عدم سکونت در شهر چناران شهر و برخی تخلفات دیگر را ازجمله مستندات و علل این تصمیم‌گیری اعلام کرد و گفت: با این مصوبه 4 تن از اعضای شورای اسلامی شهر چناران شهر از عضویت در این شورا محروم شدند.

وحیدی تصریح کرد: این افراد می‌توانند اعتراض خود به این رأی را در هیات حل اختلاف کشور مطرح کنند اما تا آن زمان مصوبه استان لازمه اجرایی شدن دارد.

وی در انتها از بررسی پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه آتی این هیات حل اختلاف خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای شهر نمایندگان مجلس خراسان شمالی هیات حل اختلاف شورای اسلامی چناران شهر اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران فاطمه یزدیان، رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث پانصد واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره کرد.

یزدیان با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، گفت: برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، مدیریت دانشکده با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می ‌داند.

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از ایشان خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند.

وی افزود: این درخواست با خانم دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیات جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.

کد خبر 6097171

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است