Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:21:40 GMT

۱۱۵ واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۳۷۶۵

۱۱۵ واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح می شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سفر امروز چهارشنبه رئیس کمیته امداد کشور به استان ۱۱۵ واحد مسکونی مددجویان این نهاد در شهرستان دهلران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

« قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد:  رئیس کمیته امداد کشور  برای افتتاح پروژه های عمرانی و مراکز نیکوکاری به این استان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و  مراکز نیکوکاری  امروز چهارشنبه برای دومین بار به ایلام سفر می کند.

 

وی با بیان اینکه  نخستین مقصد رییس کمیته امداد کشور شهرستان دهلران و افتتاح 115 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان است، افزود:  افتتاح پروژه ۸ واحدی مسکن مددجویان در شهر سرابله شهرستان چرداول از دیگر برنامه های بختیاری در نخستین روز سفر است.

 

موسی نژاد خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سرکشی از خانواده های مددجو و افتتاح هم زمان 15 مرکز نیکوکاری در استان ایلام و بازدید از طرحهای موفق اشتغالزایی محرومان از اهم برنامه های رییس کمیته امداد کشور در دومین روز سفرش به استان ایلام خواهد بود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مددجویان مسکن کمیته امداد کمیته امداد کشور استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه