Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:09:09 GMT

آغاز اردوهای تیم ملی کبدی از اوایل آبان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۳۸۴۳

آغاز اردوهای تیم ملی کبدی از اوایل آبان

رییس فدراسیون کبدی گفت: می‌خواهیم اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی بانوان را از اوایل آبان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عباس اورسجی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی اظهار کرد: خیلی دوست داریم که اردوهای تیم ملی از آبان شروع شود و برنامه‌ها را نیز برای همان زمان می‌بندیم اما با توجه به افزایش شیوع کرونا کمی می‌ترسیم که مبادا مشکلی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این هستیم که با رعایت دقیق تر پروتکل‌ها بتوانیم طبق برنامه مربیان، اردوهای تیم ملی را از آبان شروع کنیم.

 

رییس فدراسیون کبدی افزود: به امید خدا از ۳ آبان قرار است اردوهای تیم ملی بانوان به میزبانی تهران آغاز شود. البته ممکن است اردوها با چند روز جابه جایی شروع شود اما در نهایت هفته اول آبان استارت خواهد خورد. اگر استان دیگری میزبانی اردوها را بپذیرد می توانیم همزمان اردوهای آقایان را نیز شروع کنیم اما در غیر اینصورت باید بعد از اتمام اردوهای بانوان اردوی آقایان را شروع کنیم.

 

اورسجی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی نیز گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ما هم مجوز داده و پروتکل‌هایی را برای ما مشخص کرده است که طبق آن می توانیم مسابقات و اردوها را برگزار کنیم. بنابراین ما پیگیر برگزاری لیگ ها هم هستیم. برگزاری به صورت متمرکز برای تیم‌ها شاید دشوار باشد اما می توانیم به صورت پراکنده مسابقات را انجام دهیم. یعنی تیم‌هایی که به لحاظ جغرافیایی نزدیک هم هستند در یک روز با هم مسابقه بدهند و به شهر خود بازگردند.

 

رییس فدراسیون کبدی اظهار کرد: برای مسابقات قهرمانی کشور هم همین گونه عمل می‌کنیم. کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم و در هر منطقه ۴ استان قرار دارند. ۴ استان در یک روز با هم مسابقه می‌دهند و از هر گروه یک تیم بالا می‌آید. در نهایت ۸ تیم صعود کننده در دو روز مسابقه می دهند تا زودتر تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

 

وی در خصوص زمان برگزاری بازی‌های ساحلی آسیا گفت: این مسابقات فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. با شروع اردوها، تیم های ملی ما می توانند به آمادگی کامل برسند. البته بخشی از نگرانی ما به این خاطر است که با توجه به شیوع کرونا مسابقات در کل انجام نشود. با شروع تمرینات و اردوها قطعا بازیکنان ما به آمادگی کامل خواهند رسید.

کبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کبدی اردوهای تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب