Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:20:03 GMT

رزاق‌پور به ماشین سازی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۰۴۵

رزاق‌پور به ماشین سازی پیوست

ایسنا/آذربایجان شرقی سیدابوالفضل رزاق‌پور به صورت قرضی به ماشین سازی پیوست.

این مدافع هافبک توانمند و جوان تراکتور که نیم فصل دوم در شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرد، در لیگ بیستم به صورت قرضی به ماشین سازی پیوست.

گفتنی است، سیزقبایان تبریزی تاکنون در نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشته اند بطوریکه که مهدی مؤمنی، وحید نعمتی، محمدباقر صادقی، رضا کریمی، محمد امین رضایی، میلاد احمدی، محمدحسین حیدری، ایمان باصفا، اتابک زارعی، سیدمحمد حسینی، بهمن سالاری، فرشاد بیابانی، فرشاد اسدی، علی مغنمیان، سیروس صادقیان و  اکبر آفاقی را به خدمت گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی