Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه «رواق» به مناسبت ایام پایانی ماه صفر، به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط عمومی شبکه یک سیما، مستند وارث روایتی از ویژگی‌های شخصیتی و نحوه شهادت شهید مدافع حرم محمود رادمهر از زبان دوستان و آشنایان اوست که امروز (چهارشنبه 23 مهر) از شبکه یک پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند داستان شهید محمود رادمهر، از نسل دلاور مردانی است که با اینکه بيش از سه دهه از دوران دفاع و مقاومت در برابر متجاوزين به وطنمان می‌گذرد، اما مقاومت این دلاور مردان را پايانی نيست. شهید «محمود رادمهر» آبان سال ۹۴ به مدت ۵۸ روز به‌ همراه برادرش «محمدرضا» برای نخستین‌ بار به سوریه رفت و در مرحله دوم نیز ۱۴ فروردین سال ۹۵ به جبهه مقاومت اعزام شد وسرانجام در ۱۷ اردیبهشت همان سال در منطقه «خان‌طومان» به شهادت رسید.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: نويسنده و تهيه كننده ياسر طالبي، پژوهشگر فرزانه فتحی، تصويربردار محمد رضايی، تدوينگر و صداگذار اميد طالبی، صدابردار ميثاق مدانلو.

مستند وارث به کارگردانی حسن جعفری کاری از سیمای مرکز مازندران است که امروز حوالی ساعت 17:10 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما شهید مدافع حرم مدافعان حرم محمود رادمهر شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران