Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،  امام جمعه شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا به همراه اعضای کارگروه سلامت معنوی با اشاره به گذشت بیش از هفت ماه از این بحران جهانی گفت: فارس توانست در این بحران نخستین پروتکل غسل و تدفین جانباختگان کرونا را در کشور تدوین کند، این اقدام ثمره‌ای از تلاش مشترک جامعه روحانیت و مجموعه سلامت استان است و  امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز اینگونه همکاری‌ها را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله لطف‌الله دژکام تاکید کرد: در شرایط کنونی لازم است بتوانیم با حسن تدبیر، همکاری و همفکری به یک نحوه مواجهه علمی با این بحران در جامعه دست یابیم.

وی تشکیل کارگروه سلامت معنوی را ابتکاری در فارس خواند که با دستور رئیس دانشگاه شکل گرفت و تلاش می‌کند تا سلامت عمومی جامعه را در ابعاد اجتماعی، جسمی، روحی و معنوی سلامت که مورد تاکید سازمان جهانی بهداشت است، حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: در این کارگروه تلاش شد تا پیش از اینکه در بحران کرونا جامعه با چالش‌های بزرگ مواجه شود، اقداماتی در حوزه سلامت معنوی جامعه شکل بگیرد.

 امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به توانمندی علمی اعضای این کارگروه، استخراج مقالات علمی از اقدامات صورت گرفته را در این زمینه ضروری خواند و افزود: تعامل حوزه و دانشگاه می‌تواند پاسخ مناسبی برای حل مسائل جامعه باشد و در این زمینه باید در کنار دریافت گزارش‌ها از شرایط کنونی جامعه، با یک نگاه نقادانه علمی به ریشه یابی موضوعات پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مجموعه سلامت استان در بحران کرونا خدمات مدافعان سلامت استان در کنار فرهنگ مردم فارس در زمینه رعایت دستورات بهداشتی را موجب پایین بودن آمار ابتلا در استان نسبت به دیگر استان‌های کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات جامعه روحانیت شیراز و خواهران و برادران حوزه علمیه در این بحران، به ویژه در زمینه غسل و تدفین جانباختگان، تلاش‌های را انجام گرفته که بدون هیچ چشم‌داشتی و به صورت داوطلبانه انجام گرفته است، موجب برقراری آرامش در جامعه خواند.

کد خبر 557222 برچسب‌ها استان‌ فارس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان