Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:24:13 GMT

اتاق اصناف کشاورزی ایران تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۸۱۷

اتاق اصناف کشاورزی ایران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدرضا شاه پسند در حاشیه نخستین جلسه هیئت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی و در جمع خبرنگاران افزود: با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی ایران، ساماندهی فعالان بخش کشاورزی و رسیدگی به این بخش، به شکل گسترده‌تری صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، کشاورزان باید در راستای هویت دار شدن فعالیت شأن، پروانه کسب دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه تعاونی‌ها و تشکل‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: در واقع پروانه کسب، سند قانونی در راستای هویت دار شدن کشاورزان برای دریافت تسهیلات و یا ارائه تضامین از سوی آنها است.


شاه پسند افزود: دریافت پروانه کسب برای کشاورزان هزینه بر نیست و مجمع کشاورزان در هر استان میزان آن را تعیین می‌کنند و ممکن است این هزینه از استانی به استان دیگر متفاوت باشد و بدون شک این هزینه بر اساس توانایی کشاورزان منطقه شکل می‌گیرد.

کد خبر 5047884

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مرکزی تعاون روستایی کشاورزی اتاق اصناف کشاورزی ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد آمریکا قیمت نفت ایالات متحده امریکا قیمت یورو نهاده های دامی قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ و براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار ، فعالان اقتصادی و اصناف  تا ۲۵ اردیبهشت امسال  مهلت دارند از درگاه ملی مجوز‌ها ، شناسه یکتا و مجوز‌های الکترونیکی کسب وکار  را دریافت کنند
برای دریافت شناسه یکتا از درگاه ملی مجوز‌ها اطلاعات هویتی و دارابودن برخی مجوز‌های لازم مورد نیاز است .

تقویت هوشمندسازی خدمات دولت به اصناف، قابلیت استعلام و دسترسی سریع به مجوز قانونی الکترونیکی فعالان اقتصادی و جلوگیری از فعالیت‌های زیر زمینی و قاچاق برخی مزایای الکترونیکی شدن مجوز‌های کسب وکار است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود