Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:15:43 GMT

مسابقات پومسه قهرمانی کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۲۹۴

مسابقات پومسه قهرمانی کشور برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا؛ این مسابقات قرار است اواخر آبان‌ماه و به صورت آنلاین برگزار شود تا پومسه‌روها از شرایط مسابقه دور نباشند.

«علی‌اشرف قنبری» رییس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان نیز به صورت آنلاین و تنها در بخش انفرادی برگزار می‌شود و ما نیز در نظر داریم پیکارهای قهرمانی کشور پومسه را تنها در بخش انفرادی برگزار کنیم، چراکه انجام مسابقات تیمی منوط به این است که اعضاء با هم تمرین کنند و برای هماهنگی با یکدیگر باید زمان زیادی را در کنار یکدیگر باشند که امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات انفرادی استاندارد در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار خواهد شد و در بخش ابداعی نیز پومسه‌روها در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال به اجرای فرم می‌پردازند. اطلاعات تکمیلی در خصوص تاریخ تولد شرکت کنندگان و نحوه ارسال فیلم‌ها نیز در بخشنامه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارسال فیلم‌ها از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو انجام می‌شود و هیات‌های استانی نگران زمان‌بندی مسابقات نباشند، در مرحله نخست تنها فرم‌های مرحله اول را در خواست می‌کنیم و بعد از مشخص شدن صعودکنندگان به مرحله نیمه‌نهایی تاریخ بعدی ارسال ویدئو نیز مشخص می‌شود. برای مرحله فینال نیز پومسه‌روها فرصت کافی را دارند تا فیلم‌ فرم‌های خود را ارسال نمایند. در پایان نیز همانند مسابقات کشوری به تیم‌های برتر کاپ اهدا می‌شود و نفرات اول تا سوم مشترک نیز مدال می‌گیرند.

قنبری در پایان اظهار داشت: در نظر داریم دومین دوره مسابقات تکواندو خانواده در بخش پومسه را نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همزمان با این ایام برگزار کنیم.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد