Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی حسینی، روز چهارشنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت خسرو پایاب، پیشکسوت تئاتر آذربایجان شرقی، نوشت: وی چند دهه در عرصه تئاتر در آذربایجان شرقی فعالیت کرد.

وی در پیام خود آورده است: بی‌تردید تئاتر تبریز و آذربایجان شرقی همیشه نام هنرمند پیشکسوت خسرو پایاب را در یاد خواهد داشت و تجربه‌ها و آموزه‌های این هنرمند در فعالیت‌های گروه‌های نمایشی جوان استان موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی، در ادامه پیام خود درگذشت «پایاب» را به خانواده و جامعه هنرمندان استان آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال بهترین درجات را برای آن زنده یاد خواستار شده است.

 « خسرو پایاب»، هنرمند و استاد پیشکسوت تئاتر آذربایجان‌شرقی روز گذشته در پی ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان سینای تبریز فوت کرد.

استاد خسرو پایاب، متولد ۱۳۲۲ در تبریز بود که بیش از ۶ دهه از عمر خود را در حوزه فرهنگ و هنر تبریز به فعالیت پرداخت.

وی در جایگاه کارگردان، بازیگر، دکوراتور، گریمور، طراح صحنه و لباس و همچنین آموزش هنرجویان علاقه‌مند تئاتر فعالیت داشت.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر تئاتر اخبار کنکور آذربایجان شرقی خسرو پایاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز