Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ، فرشید فلاح روز چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در تالار حکیم الهی این شهر افزود: برگزاری پنج جشنواره و برنامه ملی و تلاش برای تحقق آغاز عملیات ساخت تالار مرکزی سمنان و مجتمع فرهنگی هنری شاهرود از جمله این برنامه های بیست‌گانه است.

وی با بیان اینکه تلاش های برای تامین اعتبار ساخت تالار مرکزی سمنان به نتیجه رسیده است افزود: اتمام مراحل طراحی و آغاز عملیات ساخت این تالار از اقداماتی است که باید پیگیری و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجری ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهرود نیز مسکن و شهرسازی است اظهار داشت: این پروژه نیز باید پیگیری شود.

فلاح، کمبود نیروی انسانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را یادآور شد و گفت: این کمبود نیز باید از روش های مختلف پیگیری و در رفع آن اقدام شود.

برگزاری پنج فعالیت ملی شامل جشنواره هنرهای مفهومی رضوی، جشنواره ملی آیات، سوگواره ملی مهر محرم به همراه برگزاری نکوداشت آیت الله سیدمحمود شاهرودی و طرح سمنان پایتخت کتاب از جمله برنامه های مهم امسال از زبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بود.

وی ادامه داد: آیت الله سیدمحمود شاهرودی مرجع تقلیدی جهانی بود و کنگره ملی نکوداشت ایشان نیز باید بسیار با کیفیت و در خور نام و شخصیت وی در استان سمنان برگزار شود.

فلاح، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری استانی در هر یک از شهرستانهای تابعه و برنامه واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری و برون سپاری را از دیگر فعالیت هایی دانست که باید به طور جدی در این استان عملیاتی و پیگیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، کارشناس محوری را از اهداف و اولویت های خود بیان کرد و گفت: کارشناسان هر حوزه باید پیگیری و برنامه ریزی فعالیت های حوزه تحت پوشش خود را به مرور به سطح مدیریتی حوزه ارتقاء دهند.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تکریم و تجلیل سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تکریم و تجلیل اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری