Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته رویداد آنلاین اپل با معرفی هوم پاد مینی ۳.۳ اینچی آغاز شد. این بلندگوی هوشمند از Siri داخلی برخوردار است و می‌تواند دستگاه‌های هوشمند خانه را نیز کنترل کند، برای این کار به طور خودکار با برنامه Home ادغام می‌شود.

سیری در HomePod Mini می‌تواند صدای هر یک از اعضای خانواده را تشخیص دهد، برای خواندن و ارسال پیام و تعامل با برنامه‌های مختلف به برنامه‌های آیفون دسترسی پیدا کند و به روزرسانی‌های شخصی نیز دسترسی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت Intercom این امکان را به شما می‌دهد تا به سرعت از یک هوم پاد به هوم پاد دیگر که در اتاق‌های مجاور هستند، پیام ارسال کنید. همچنین این محصول با هر دستگاه و سرویس اپل دیگر کار می‌کند و به طور خودکار در بلندگو‌های HomePod و AirPods پخش می‌شود، در حالی که سایر دستگاه‌ها (از جمله آیفون‌ها و CarPlay) برای هر پیام چنین اعلانی دریافت می‌کنند.

هوم‌پاد مینی دارای یک قسمت لمسی با نور پس زمینه است که کنترل‌های پخش، مکث و میزان صدا روی آن قرار دارند. این دستگاه می‌تواند صدا را به صورت ۳۶۰ درجه پخش کند. امکان جفت کردن چندین HomePod Mini به یکدیگر نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید

چرا باید برای کنفرانس امشب اپل منتظر بمانیم؟

مثل همیشه اپل بر روی حریم خصوصی متمرکز است، این دستگاه فقط در صورت اجازه، صوت شما را ذخیره می‌کند. به روزرسانی‌های شخصی فقط برای شما در خانه در دسترس است و همه چیز همانطور که انتظار دارید رمزگذاری شده است. این دستگاه در حال حاضر با Apple Music، iHeartRadio، radio و TuneIn کار می‌کند، و در آینده از Pandora و Amazon Music نیز پشتیبانی می‌کند.

هوم پاد از تراشه Apple S5 پشتیبانی کرده که صدای محاسباتی را امکان پذیر می‌کند. به این معنی که بلندگو دائماً بلندی صدا و دامنه دینامیکی خود را بر اساس آنچه پخش می‌شود، تنظیم می‌کند. هوم پاد مینی در تاریخ ۶ نوامبر با قیمت ۹۹ دلار در رنگ‌های سفید و خاکستری سفارشی ارائه می‌شود و فروش آن نیز از ۱۶ نوامبر شروع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی